FANDOM

Cannon12

"Az ágyúk remek védelmi pontok. Fejleszd az ágyúidat, hogy megnöveld a tűzerőt, de vigyázz mert a védelmi fegyver nem működik a fejlesztés idején!"

Cannon szintek

  • Összegzés
    • Az ágyú az első védelmi eszköz, amit a játékosok kapnak, mikor megkezdik a Clash of Clans kalandjukat. 
    • Az ágyú olcsó és egyben a leggyorsabb a fejlesztése, az alsóbb szinteken.
    • Az ágyú bármilyen földi egységet képes támadni, de légi egységeket nem.

  • Védelmi stratégia
    • Az ágyú gyorsan és nagy távolságra képes lőni, ami ideálisan elrettentő eszközzé teszi a Wall Breaker ellen. (A Wall Breaker rendkívül alacsony életerővel rendelkezik.)
    • Az ágyú nagyon hasznos, hogy távoltartsa a Giant-et a többi védelem támadásától. Védd a Mortarokat és Wizard Tower-eket úgy, hogy ágyúk hatósugarába helyezed őket. Győződj meg róla, hogy az ágyúkat egy Air Defense hatósugarába rakod, mert az ágyú nem képes légi egységekre támadni. (Vagy minimum egy Archer Tower vagy Wizard Tower hatósugarába.)
    • Fejleszd ezt a szerkezetet és a Mortart először, mert ezek a te fő földi védelmeid.
  • Támadási stratégia
    • Az ágyú nem képes légi célpontokra támadni. Ez könnyen sebezhetővé teszi Balloon, Dragon, vagy Minion támadásakor, ha nem tesszük Air Defense hatósugarába.
    • Az ágyú egyszerre egy egység támadására képes. Ezáltal elég könnyen elárasztható nagy csapat archer vagy barbarian egységgel. Annak ellenére, hogy ez egy gyengeség, emlékezz hogy az ágyú tisztességes lövésszámmal rendelkezik másodpercenként.

  • Változás a fejlesztések során
    • Az ágyú jelentős változásokon megy kereszül a 7. 10. 11. és 12. szint során. Az ágyú csövének és talapzatának mérete is növekszik szinte minden szinten.
      • Megépülésekor, egy sötét fém cső, egy négylábú, fa alapzaton.
      • 2. szinten, az ágyú alapja egy fa egy stabilizátort kap, a lábak össze vannak kötve.
      • 3. szinten, az ágyú stabilizátora vaskosabbá válik. Az alap 45°-kal képes elfordulni, a 3x3-as négyzeten belül (az ágyú későbbi nagyobb fejlesztését megjósolva).
      • 4. szinten, az ágyú csöve két dekoratív szélességi gerincet kap, egyet a cső mentén, egyet pedig hátul. Az alap stabilizátora eltűnik, emellett megjelenik egy nagyobb és vaskosabb fő alapzat, rövidebb lábakkal.
      • 5. szinten, az ágyú alapjának fa lábai fémekre cserélődnek, a fém gyűrűje vaskosabbá válik.
      • 6. szinten, az ágyú alapja egy bilincsszerűséget kap, amitől az ágyú nagyobb forgásra képes.
      • 7. szinten, az ágyú a fa alapja helyett egy fehér kő (vagy fém) alapzatot kap, négy rövid réz lábbal. Az ágyú csövének dekoratív középponja egy rézcsíkkal díszített.
      • 8. szinten, az ágyú hátulján is megjelenik egy rézből készült csík, illetve egy rézszalag, szintén ugyanott.
      • 9. szinten, az ágyún egy harmadik rézcsík is megjelenik, a cső gerincén, egy második rézszalaggal, az eredetivel merőlegesen.
      • 10. szinten, az ágyú csöve teljesen rézből készült. Az ágyú csövének hátulja erősített lemezeket kap, melyek háromszög alakúak, az ágyú lábai sötét fémből készültek, rézzel díszítve.
      • 11. szinten, az ágyú csöve fekete fémmé válik, alapja fekete lábazatot kap.
      • 12. szinten, az ágyú vörös gyűrűt kap, a lábazat minden sarokban vörös kristályokkal díszített. A rézszalag egy sötétvörös csíkot kap.
      • 13. szinten, az ágyú alapja is réz. Az ágyú csöve még simább és meg lett emelve. A cső még kisebb, a lövedék még nagyobb, mint a 12. szinten.

  • Egyéb
    • A bevezető során kötelező egy ágyú építése.
    • Ha megnézed a falvadat, az ágyúk véletlenszeű irányba céloznak. Azonban általában a Town Hall-tól ellentétes irányba. Ha az ágyú, vagy a Town Hall elmozdul, az ágyú azonnal reagál, a Town Hall-tól ellentétes irányba fordul.
    • Az ágyú 360°-ban képes fordulni.

  • Ikonok leírása
    • Icon Info
      - Az ikont lenyomva információkat mutat meg az ágyúról, mint: Szint, Másodpercenkénti sebzés, Lövésenkénti sebzés, Életerő, Hatósugár, Sebzéstípus, és Kedvenc célpont.
    • Icon Upgrade
      - Az ikont lenyomva a következő szinte fejleszti az ágyút, ha van elég nyersanyagod és egy szabad Építőd. Ha az ágyú elérte lehető legnagyobb szintjét, az ikon nem látszódik.
    • Icon FinishNow
      - Az ikont lenyomva azonnal befejezi a fejlesztést, a látható számú Gemért cserébe. Az ikon csak akkor látszódik, ha egy fejlesztés van folyamatban.
    • Icon Cancel
      - Az ikont lenyomva megszakítja a folyamatban lévő fejlesztést. Az ikon csak akkor látszódik, ha egy fejlesztés van folyamatban.
Town Hall szintje 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Elérhető 2 2 2 2 3 3 5 5 5 6
Szint Másodpercenténti sebzés Lövésenkénti sebzés Életerő

Ár

Gold

Építési idő Kapott ,,Experience’’  XP

Town Hall szint szükséges
1 9 7.2 400 250 1 perc 7 1
2 11 8.8 450 1,000 15 perc 30 1
3 15 12 500 4,000 45 perc 51 2
4 19 15.2 550 16,000 2 óra 84 3
5 25 20 590 50,000 6 óra 146 4
6 31 24.8 610 100,000 12 óra 207 5
7 40 32 630 200,000 1 nap 293 6
8 48 38.4 660 400,000 2 nap 415 7
9 56 44.8 690 800,000 3 nap 509 8
10 65 52 750 1,600,000 4 nap 587 8
11 75 60 900 3,200,000 5 nap 657

9

12 86 68.8 1,080 6,400,000 6 nap 720 10

13

98 78.4 1,170 7,500,000 7 nap 777 10
Hatósugár Támadási Sebesség Sebzéstípus Célpont Méret
9 0.8 mp Egy célpont Földi 3x3
Épületek
Védelmi Épületek CannonArcher TowerMortarWizard TowerAir DefenseHidden TeslaWallsTrapsX-Bow
Nyersanyag Épületek Gold MineElixir CollectorDark Elixir DrillGold StorageElixir StorageDark Elixir StorageBuilder's Hut
Katonai Épületek Army CampBarracksDark BarracksLaboratorySpell FactoryBarbarian King AltarArcher Queen Altar
Egyéb Épületek Town HallClan CastleDecorationsObstacles

Youtube csatornám:

https://www.youtube.com/watch?v=1I01LtRjhHk

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki