FANDOM

Darkbarracks4 250.png

"A Dark Barrack kinyitja a kapuit a Dark Elixirből születhető lények előtt. Fejleszd a Barrackot, hogy minél több fajta speciális tulajdonsággal rendelkező katonát gyárthass."

100px Darkbarracks2.png 100px
Level 1 Level 2 Level 3 Level 4

  • Összegzés
    • A Dark Barrack segítségével olyan katonákat gyárthatsz, melyek a dark elixir használatával. Ezen katonák az Army Campban fognak állomásozni.
    • A Dark Barrack fejlesztés közben nem használható, így jelentősen megnőhet a katonák kiképzési ideje. Ezt fejlesztés elindítása előtt figyelembe kell venni.
    • A Dark Barrack az egyetlen Barrack ahol Dark Elixir Katonákat tudsz gyártani. 
    • Akárcsak a Normál Barrack, úgy a Dark Barrack is boostolható (gyorsítható) gem segítségével, mely 2 órán keresztül tart. A Boost 10 gem be kerül, és megnöveli a katonák képzési sebességét a négyszeresére.
    • After the 25 March 2013 maintenance break, level 8 and 9 Town Halls were allowed to have a second Dark Barracks.
    • A 2013 Március 25 -i karbantartási szünet óta TH8 és TH9 -en már két Dark Barrack építhető.

  • Trivia
    • A Dark Barrack 2013 Március 13 -i "Dark Elixir Katonák" kiadáskor mutatkozott be.
    • Egy lépcső vezet a Dark Barrack kapujából a föld alá. Ez egy titkos létesítménybe vezet? Vagy talán egy kovácsműhelybe? Vagy csak egy barlang? 
    • Ha akkor fejleszted a Dark Barrackot, amikor még a Barrackban katonák készülnek, akkor a fejlesztendő katonák bennragadnak a Barrackban, míg a fejlesztés be nem fejeződik.
    • Ahogy a Normál Barrack is több szinten is változik a Barrack kinézete ahogy fejleszted őket.
    • A 4-es szintű Dark Barrack nál megjelenik egy Golem kéz, és balta, jelezve, hogy a Golem katona elérhető ezen a szinten.
Town Hall Level 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Number Available 0 0 0 0 0 0 1 2 2
Size
3x3
Level Build Cost Elixir.png Build Time Experience Gained XP.png Boost Cost

Gem.png

Hitpoints Maximum Unit Queue Length Town Hall Level Required Unlocked Unit
1 750,000 3 days 509 25 250 40 7 Minion
2 1,500,000 5 days 657 25 300 50 7 Hog Rider
3 3,000,000 6 days 720 25 350 60 8 Valkyrie
4 4,000,000 7 days 777 25 400 70 8 Golem
Épületek
Védelmi Épületek CannonArcher TowerMortarWizard TowerAir DefenseHidden TeslaWallsTrapsX-Bow
Nyersanyag Épületek Gold MineElixir CollectorDark Elixir DrillGold StorageElixir StorageDark Elixir StorageBuilder's Hut
Katonai Épületek Army CampBarracksDark BarracksLaboratorySpell FactoryBarbarian King AltarArcher Queen Altar
Egyéb Épületek Town HallClan CastleDecorationsObstacles

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki