FANDOM

Sziasztok! Itt van pár védelmi stratégia, amik igen hasznosak! Ezek a Városháza (Town Hall) szintjéhez fűződnek, mert minnél nagyobb szintű a Városháza, annál több épületet tudsz lerakni! Ezek a stratégiák, falu elrendezések csak akkor jók, ha az említett Városháza szintjénél minden lerakható épület le van rakva! 1-es és 2-es szintű Városháza esetén ilyesmi védelmi stratégia nincs nagyon, mert még kevés kerítésés épület áll a rendelkezésünkre!

Védelmi stratégia 3-as szintű Városháza esetén:

Town Hall Lvl 1 defense strategy.jpg

Town Hall Level 3

Ilyenkor még csak Barbár vagy Íjjász katonáink vannak, amik a közelben levő épületekre mennek rá! A képen látszik, hogy a védelmi épületek el vannak kerítve kerítéssel és egyéb épületekkel, ezáltal szinte érintetlenek maradnak! A Városháza is el van kerítve és mire oda érnének a katonák, addigra már a védelmi épületek lelőtték őket! Itt még az arany és az elixir nincs nagyon védve, de ezen a szinten nem tudnak sokat rabolni! A Mortar szinte a Falu közepén van, így bármikor tud lőni és nem jutnak be az ellenséges katonák abba a hatókörbe, ahol a Mortar már nem tud lőni! Nem látszik, de a két builder hut-ot (építő házikókat) a pálya szélére kell rakni, és hogy 100%-osan le verjenek ahhol minden épületet meg kell semmisíteni, és mire oda eljutnak a katonák azalatt valószínűleg le telik az idő!

Védelmi stratégia 4-es szintű Városháza esetén: 

Town Hall Lvl 4 defense strategy.jpg

Town Hall level 4

Itt már van elég sok épületünk, már kész van a klán kastély, amit érdemes használni, azaz belépni egy klánba és kérni embereket amiket felhasználhatunk csatákra, vagy mikor megtámadnak minket, akkor megpróbálják megvédeni a falunkat! Itt a városháza a falunk közepén van, ahova elég nehéz bejutni! A Mortar elég jól el van kerítve! Hogy oda bejussanak a katonák, ahoz ígyis úgyis 2 falat kell átütniük, ami elég nehéz miközben bombázzák őket! Itt már a vagyonunk is jó védelemben van! Valószínűleg itt is barbárokkal és íjjászokkal támadnak, amik a kerítés körül lévő épületekre fognak menni, de azalalatt le lövik őket a védelmi épületek!

Védelmi stratégia 5-ös szintű Városháza esetén: 

Town Hall Lvl 5 defense strategy.jpg

Town Hall level 5

Itt a mortar van a falu közepén, és még több épületünk van, ezért szinte csak akkor lő, ha bejutottak a falakon bellülre! A Városháza a falakon bellül fennt helyezkedik el, de mögötte 2 kerítés van, amit nehéz áttörni miközben 2 íjjász toronyból lőnek rájuk... Most már szoktak Giant-okkal (óriás) is támadni, amik rögtön a védelmi épülketekre mennek! Ezekkel fellülről nem érdemes támadni, mert mire át törik a 2 falat addigra eléggé lesebződnek és nem marad sok esélyük! Ha a barbárokkal és íjjászokkal támadnak, azoknak előbb a falakat körülvevő épületeket kell ismét lerombolniuk, és utána próbálják csak a falakat áttörni, de ez valőszínűleg nem fog megtörténni! Így értelem szerűen allulról fognak támadni, mivel ott csak 1 vastag fak van, DE a falon bellül allul tele van védelmi épükletekkel, amik folyamatosan lövik őket, ezáltal ismét nincs sok esély a falak áttörésére! Itt már vannak csapdáink amiket érdemes allulra és biztonság kedvéért fellülre is rakni! Itt már meg szokott lenni a 3. építő, amit az egyik sarokba kell rakni! Már van Wizard Tower-ünk (mágus tornyunk), amihez, ha közel kerülnek, az egyszerre több ellenséges katonát is tud sebezni, elég szépen! Ez is kb csak akkor lő, ha már áttörték a falakat!

Védelmi stratégia 6-os szintű Városháza esetén: 

Town Hall Lvl 6 defense strategy.jpg

Town Hall level 6

Itt is a Városháza és a raktárak középen találhatók! Körülöttük tele van védelmi épületekkel, és szinte mindenhol 2 falat kell át törni hozzájuk! A 2 Mágus Torony szinte mindíg lőni fog, és a klán kastélyból is valószínűleg ki fognak jönni a segítők! És ott is a fal körül van véve az egyéb épületekkel, amiket a barbároknak, vagy íjjászoknak, itt már mágusoknak le kell verni, hogy elkezdjék a falakat rombolni! Mire az Air Defense- hez (légvédelmi épülethez) odajutnának az emberek addigra a többi védelmi épület már lel őtte őket! Ajánlatos oda rakni a Giant Bomb-ot (óriás bomba), mert elég nagyot sebez és utáa már kizárt, hogy leverjenek! Ha angyalt is bevetne az ellenség, azt könnyen lelövik az íjjász tornyok!

Town Hall Lvl 7 defense strategy.jpg

Town Hall level 7

Sajnos ehhez a szinthez már nem értek, de megpróbálom elmesélni miért is jó ez az elrendezés! Itt az egyik raktár kicsit meszebb van a többitől! De itt is minden fontosabb épület körül van véve védelmi épületekkel! Itt már van egy bizonyos királyunk, ami elég jó védelmet ad, de sajnos kijátszható! Szerintem ez egy elég jó elrendezés! Nincs olyan oldala ami gyengébb lenne a többitől! Légi és földi katonák ellen egyaránt be van védve! Én ezt találtam a leghasznosabbnak! És itt is az egyéb épületek úgy vannak el helyezve, hogy az ellenséges katonáknak, amik nem rögtön valamilyen bizonyos épületre mennek rá, hanem a közelebb lévőkre!

Cocth7.png

TH 7 Hibrid bázis

TH 7 et kiegészíteném. Ezen a szintem maximumra lehtett emelni a bányáinkat azaz 11 es szintre.TH 8 tól kb. 2014 decemberétől lehet 12 es szintre fejleszteni a bányáinkat mert a fejlesztők megajándékoztak minket. Még egy újdonság a dark elixir dril egyet kaptok 2 es szintre lehet fejleszteni. Az a bizonyos király nem más mint Barbarian King 10.000 dark elixirbe kerül. Ami nagyon fontos TH 6 tól ill. TH 7 től. Bázis típusokra gondolok három fő bázis típust különböztetünk meg a gyors fejlődés érdekében. Ez a fejlesztők hivatalos állás pontja.

1. A farming base: A farming bázis lényege a tárolók középen helyezkednek el a TH t minden esetben falon kívűlre teszik és érdemes is. A lényeg, azért van kint a TH ,mert ha valaki a trófeákat gyülyti jó eséllyel szétlővi egy kevés aranyat elixirt elvisz és trófeát vesztessz.Ennek eredménye ingyen 12 órás Shield azaz védelem. Ez akkor jó stratégia ha fejlesztésre gyüjtesz. Clan háború alatt NEM JÓ.                                       

150px-Lvl 1 Barbarian King.jpg

Barbár Király

2.Hibrid bázis: Itt a TH t középre rakjuk és a tárolókat is jól védett helyre.Két funkicója van azért hibrid 1.védi a trófeákat. 2. nyers anyagot is kellően védi.

3. A defense azaz védekező vagy védelmi bázis. Itt a clan kastélyt is középre kerül a TH hoz közel rakják ill. a tárolók is jól védettek.

Használok további bázis típust is. A war bázis azaz clan háború alatt Itt is érdemes clán kastélyt középre rakni mellé a TH t,a tárolókat nyugodtan kitehetitek csalinak.Mert itt a trófea védelem a fontos,a tárolóból meghatározott mennyiséget vihetnek el töllünk.Ez annyira nem sok. Loot táblázatot a coc hivatalos oldalán megtaláljátok.Ha nyeritek a clán háborút,az elvesztett nyersanyag megtérül. Ami nagyon fontos a Barbár király csak úgy mint a clán katonák,elcsalhatóak kijáchatók.Ezért sose hagyjátok a BK erős fedező tűz nélkül. A clán kastély középen azért jó,mert tényleges támadás esetén mennek ki.Akkor már nem nagyon lehet őket elcsalni.

Ha lesz időm és hangulatom írok nektek a TH 8 ról is. Remélem segített a kigészítés.

A TH 8-nál érdemes a Hidden Teslát nem túl feltűnő helyre helyezni, főleg a CW-nél. A királyt a TH és a külső ágyúk közé kell rakni, az Air Sweepereket szintén. A légvédelem érjen az erősebb ágyúk hatókörébe, így könnyedén le lehet szedni Healert(angyalt).A Dark Elixirt belülre kell tenni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki