FANDOM

Nos a hősök közül kettőt ismerünk. A barbarian kinget és az archer queent. Midketőjük dark elixirből álíthatjuk elő.Az archer queen 9-es,míg a barbarian king 7-es town hall -tól lesz elérhető. Mindkettejük 40-es szintig fejleszthető. Különlegességük ,hogy nekik külön 3x3-mas hely kell és akörül megvédik a falud! Érdekesség még az is ,hogy fejlesztésük alatt nem képesek támadni, sem védekezni! Ha éppen nem állnak fejlesztés alatt,akkor bármikor használhatod őket ha nem épp regenerálodnak . Az egyik legjobb bennük ,hogy mint a legtöbb dark elixires harcosnak, nekik is van képességük (pl.: hog raider: átugrik a falon). Itt annyi a különbség,hogy nekik külön aktiválható.

Barbarian king: nagy az ereje és sok az élete! Képessége nélkül viszont gyenge!   Képeség: tölti életerejét és maga köré idéz barbarianokat,szinttől függően,melyek a rage spelljének előnyeit élvezik hősünkkel együtt.

Archer queen: messziről is képes sebezni ,nagy az erelye és sok az élete! Képessége viszont szinte megtriplázza erejét! Képessége: tölti az életét és maga köré archereket hív ,ilyenkor láthatatlansága  miatt sebezhetetlen,az ő sebzése viszont megnő!

Nagyon erősnek hangozhatnak mivel azok is ,de rettentően buták! Csakis a legközelebbi egységet támadják ezért figyelj rá hogy hova teszed le őket!!!

Szekesztő (játékos néven) : Donatello

Clanja neve: magyar flotta 

Mindenkit szeretetttel várunk ebben a clanban

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki