FANDOM

Resources are the currencies used to purchase and upgrade assets. A játékban 4 különböző erőforrás található meg: gold, elixír, dark elixir és a gem.

Gold, elixir and dark elixir all have buildings that are used for storing and generating them.

Gold Szerkesztés

Gold

Az arany az az erőforrás, amit a Gold Mine-ból lehet szerezni. Ha egyszer összegyűjtöd, akkor az a Gold Storage-ba kerül. A jelenlegi aranymennyiséged a képernyő jobb felső sarkában találhatod. Hogy mire lehet használni? Segítségével védelmi épületeket, Csapdákat, Elixir collector-okat és Falakat. Mindemellett a különböző nemzetiségű lobogókat is ebből lehet vásárolni. 

Elixir Szerkesztés

Elixir

Az Elixírt az Elixir Collector-ok gyűjtik. Ha egyszer összegyűjtöd, akkor az az Elixir Storage-ba kerül. A jelenlegi elixírtartalékod a képernyő jobb felső sarkában találhatod, az aranyé alatt. Elixíred Katonák kiképzésére, Hadi épületek, Dark Elixir Storage, Dark Elixir Drill, Gold Mine-ok és Gold Storage-ek megépítésére és fejlesztésére használhatod föl. Továbbá dekorációk vásárlására is fordíthatod.

Dark ElixirSzerkesztés

Dark elixir

A Dark Elixirt a Dark Elixir Drill-ek gyűjtik. Ha egyszer összegyűjtöd, akkor az az Dark Elixir Storage-ba kerül. A jelenlegi Dark Elixired a képernyő jobb felső sarkában találhatod, az Elixiré alatt. Dark Elixirt a Hősök és Dark Elixir Katonák fejlesztésére és kiképzésére tudod felhasználni.

GemsSzerkesztés

Gem

Gem-eket elsőrorban a játék támogatásával lehet szerezni. Mindemellett a játék biztosít egyéb lehetőségeket gemek szerzésére, de ezekkel jóval lassabban lehet gyűjteni, a Shop-hoz képest. Kisebb mennyiségű gemet lehet szerezni a falu kövektől és növényektől való megtisztításával, de véletlenszerű és eléggé ritka (kb. napi 1 [a szerk.]), hogy megjelenik egy fa vagy bokor. Achievment-ek teljesítésének jutalma szintén gem. Továbbá a top játékosok a top 3 klánban a heti tornamentben is gemet kapnak.

Supercell néha a FaceBook oldalán versenyeket rendez, ahol a nyerteseket gemekkel jutalmazza meg.

Felhasználása: Gold, Elixir, Dark Elixir és Builder's Hut-ok vásárlására, építés alatt álló épületek azonnali felfejlesztésére, Collector-ok kitermelésének felgyorsítására (boost) és katonák fejlesztésének befejezésére.